j

j

środa, 19 marca 2014

Małe jest piękne. Moda dla pań z małym biustem cz 2

Kontynuując temat poprzedniego postu. dalej będziemy obracać się wokół tematyki doboru ubrania do wielkości biustu. Tym razem wszystkie nie pocieszone czytelniczki,  które umieszczały mi pod przednim postem komentarze w stylu "to nie dla mnie"  mają okazje skorzystać.  
W poprzednim poście opisałam,  na tyle dokładnie na ile  się znam, temat doboru biustonoszy. Jeżeli nie czytałyście, a jesteście zainteresowane to odsyłam was do archiwum. Jakoż duży biust potrzebuje odpowiedniego wsparcia aby utrzymać się w odpowiednim miejscu, o tyle nie oznacza to, że małe biusty nie potrzebują biustonosza.  Owszem  zdarzają się panie, które  go nie noszą, kwestia gustu i wygody. Jednak należy pamiętać, że dzięki dobrze dobranej bieliźnie można powiększyć optycznie biust. (myślę więc, że warto w niego zainwestować) Przypominam, że prawidłowo dobrany biustonosz chroni przed chorobami kręgosłupa.  Na jaki zatem fason powinniście zwrócić uwagę:







Push-up

Jest to chyba najczęściej używany biustonosz w celu powiększenia piersi. Cała magia tego stanika polega na umieszczeniu wewnątrz miseczki różnych gąbkowych lub żelowych wkładek. Oprócz wkładek pożądany efekt dają  odpowiednie kroje miseczek. Nie zaleca się noszenia go codziennie,  gdyż może on po dłuższym czasie deformować piersi.








Plunge

Krój biustonosza, który  bez wkładek jak w przypadku push up powiększa nieco piersi. Jest to możliwe dzięki niskiemu mostkowi, który pozwala na zebranie piersi z pod pach i utworzenia między nimi "doliny" Świetnie nadaje się on do sukni z dużym dekoltem. Powinny nosić je zwłaszcza panie z  szeroko rozstawionymi piersiami.







Halfcup

Ten typ biustonosza pozwala powiększyć piersi poprzez pionowe cięcia  miseczki, które dają efekt zaokrąglenia biustu. Zadaniem takiego biustonosza jest podniesienie piersi do góry, dlatego ich mostek jest zdecydowanie wyższy niż w poprzednim modelu, a linia dekoltu jest bardziej pozioma. Biustonosz ten polecany jest paniom z biustem osadzonymi blisko siebie. Podobne jak powyższy model nie musi on być usztywniany.






Czego jeszcze należy unikać podczas wyboru biustonosza jeśli masz mały biust?
  1. Poziome cięcia miseczek. Powodują  one, że piersi nabierają kształty stożkowatego (uwypukla się ich wierzchołek.) Nie przy każdym kształcie piersi jest to wskazany efekt
  2. Miękkie biustonosze. Nie nadają one piersią odpowiedniego kształtu i na pewno optycznie ich wam nie powiększą
  3. Małe fiszbiny.  Im grubsza fiszbina tym lepiej zbiera piersi z pod pachy i nie  tworzą się tam fałdki
  4. Ułożenie wkładek w biustonoszach push-up. Uważaj aby wkładki ułożone były odpowiednio gdyż w innym wypadku zdeformują  nieestetycznie piersi.






Kolejnym krokiem jest dobór odpowiedniej garderoby. W przeciwieństwie do kobiet z dużym biustem musicie wybierać bluzki czy sukienki z falbanami, żabotami  itp. Dzięki nim optycznie powiększymy biust i zwrócimy na niego uwagę. Świetnie sprawdzają się również sukienki z podwyższonym stanem.  Pas jest miejscem który przykuwa uwagę (przecina sylwetkę, łączy różne kolory a do tego często znajdują się przy nim różne dodatkowe aplikacje)  jeżeli więc będzie się on znajdował nieco wyżej, uwaga będzie również przyciągnięta do piersi. Dodatkowo świetnie w takiej sukience sprawdzą się kokardy, falbany albo tiulowe wykończenia jak na zdjęciu poniżej. Dekolty w kształcie V i U również będą pomoce,  podkreślą linię biustu dzięki marszczeniom.








Świetnym połączeniem dla kobiet z małym biustem są również bluzki  w kratkę, paski i z wszelkiego rodzajami nadruku. Sprawdzają się również golfy, półgolfy i dekolty łódkowe. W tym sezonie modne są białe koszule, jeśli masz mały biust, polecam te z dekoltem w V i aplikacjami i kieszeniami na piersiach. Materiały jaki wybieracie najlepiej aby były zwiewne, błyszczące, dzięki temu przyciągną one uwagę na piersi. 








Jak optycznie powiększyć biust?Jak optycznie powiększyć biust?



Nic tak nie podkreśla biustu i go optycznie nie powiększa jak gorset. Myślę, że również w tym sezonie znajdzie ono zastosowanie np. do rozkloszowanych spódnic. Głębokie wycięcia są idealne w takiej sytuacji, zdecydowanie polecam wam to rozwiązanie








Nie tylko przyciąganie uwagi różnymi aplikacjami może pomóc kobietą z małymi piersiami ale również odwrócenie uwagi np. dekoltem na plecach. Jeśli masz ładną tę część ciała dlaczego by nie poszaleć na lato?






Kurtki i płaszcze na zimę warto aby były dwurzędowe i posiadały duże klapy, świetnie sprawdzą się futrzane. Na wiosnę polecam trencze zwłaszcza w stylu safari











Marynarki również powinny być dwurzędowe z dużymi klapami. Bardzo fajnym trikiem  jest stosowanie szerokiego dekoltu bluzki pod ciemny żakiet. Wypróbujcie, na prawdę działa.  Dobrym pomysłem jest również ubranie pod marynarkę bluzki w poziomie pasy.








Ważne w przypadku małego biustu są również dodatki: duże kolorowe  szale, chusty jak również biżuteria. Wszystko to przyciągnie uwagę do górnej części ciała, dlatego wybieraj duże wisiory i brożki. 












Najważniejsze jednak to coś co nie da Ci żaden stanik, ani ubranie czyli akceptacja siebie. Nie trzeba mieć dużych piersi aby czuć się pięknie i kobieco,  małe biusty też mają w końcu swoich amatorów wśród płci przeciwnej. Tak na prawdę  nie zmienisz wielkości piersi więc zmień swoje nastawienie do nich. Dla sprostowania, oczywiście można powiększyć piersi tylko taniej, bez bólu i zdrowiej jest zaakceptować siebie. Jeśli nie wierzycie popatrzcie na tą aktorkę, wiele rzeczy można jej zarzucić ale na pewno nie to, że nie posiada seksapilu. Małe jest piękne i też może zdobyć świat!


Keira Knightley



użyłam zdjęc z stron:
www.jakajestes.pl
www.pasaz-banzaj.pl
ww.zszywka.pl
www.szafa.pl
www.szafiarenka.pl
www.taffanie.pl
www.diores.pl
www.tojaobsesja.pl
www.e-commerce.pl
www.mambra.pl
http://www.paolafiorini.com/
www.elle.pl
www.sensima.pl
www.shushu.pl
www.alejka.pl
www.nikoletta.pl
www.f.kafeteria.pl
www.karolina088.blox.pl
www.lap-stajla.blog.pl
www.kraina-stylu.pl

85 komentarzy:

  1. Zgadzam się. Wszystko to kwestia biustonosza. Kobiety chyba w końcu powinny przestać mieć obsesję na punkcie swoich biustów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ogólnie kobiety mają problem z zaakceptowaniem siebie zwłaszcza jak widzą mediach takie szkapy z rozmiarem miseczki D.

      Usuń
  2. Fajny post, sama mam mały biust i jestem z niego zadowolona :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) i to jest najważniejsze:)

      Usuń
  3. ha cos dla mnie :d przeczytalam z duzym zainteresowaniem ,swietny post :*
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. coś dla mnie haha :D a na brzuchu bardzo lubie spac!

    życzę miłego dnia :) do WYGRANIA u mnie pudełko Glossybox!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny poradnik, naprawdę super się go czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam o dużym i teraz o małym biuście. Masz dobre pomysły na posty, i powtórzę się: znam wiele kobiet które nie potrafią się odnaleźć ze swoim biustem a już nie mówię o ubraniu się czy odpowiednim wyeksponowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, miło to słyszeć:) może akurat takie kobiety czytają tez post i coś zmienią:D

      Usuń
  7. małe jest piękne! mały biust nie jest taki zły, ma wiele zalet i tego się trzymajmy :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynka, tak do siebie zaglądamy, może obserwacja? ...obserwuję !!! :)

      Usuń
    2. dziękuję bardzo:) ja tez Cię obserwuje, już od dłuższego czasu:d podobają mi się Twoje stylizacje:)

      Usuń
  8. To mnie nie dotyczy....ciekawy wpis...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) może następny bardziej Cię zainteresuje:)

      Usuń
  9. Sukienki są przepiękne!:)
    Zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  10. łał! świetny post! sama mam niewielkie piersi, więc napewno bardzo mi się przyda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalny post, ciekawe informacje jeśli chodzi o dobór biustonosza :) dobrze, że akurat nie mam tego problemu, ale wielu na pewno się przyda :)


    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny,
    www.IWASJA.blogspot.com

    PS Zachęcam wpadania częściej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:) oczywiście będę zaglądać:)

      Usuń
  12. Super post i zdecydowanie dla mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. o mowa o mnie :D haha świetny post i bardzo pomocny ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, ja mogę zdecydowanie spać na brzuchu i bardzo to lubię :D super post, będę zaglądać w razie potrzeby :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wyobrażam sobie chodzić bez stanika, chociaż moje piersi są takie akuratne. Może w przypadku mniejszych nie robi to różnicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie:) ale czasami widzę kobiety, które chodzą bez:)

      Usuń
  16. Imienniczko moja! Lubię Twój blog, często do niego zaglądam. Jednak mam małe zastrzeżenie... Jeśli zależy Ci na komforcie czytania Twojego bloga, to zwróć uwagę na błędy ortograficzne! Nie wiem czy to ze mną coś jest nie tak, że tak się czepiam, ale strasznie mnie to drażni. :(
    A co do postu, to mam małe piersi ale niespecjalnie przejmuję się wyborem odpowiedniej garderoby... Ignoranctwo totalne!! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo miło to słyszeć:) przepraszam za błędy, musiałam nie wystarczająco uważnie pisać notatkę, postaram się poprawić:) Masz rację są denerwujące przy czytaniu:)

      Usuń
  17. Mam małe piersi, ale jakoś nie przykuwam do tego większej uwagi. Raczej nie chciałabym mieć dużych ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze to akceptować siebie :)

      Usuń
  18. Ciekawie to przedstawiałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham spać na brzuchu, a Ty uświadomiłaś mi, że to zasługa małych piersi! W takim razie bardzo się cieszę, że mam taki właśnie rozmiar. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze to akceptować swój rozmiar:)

      Usuń
  20. Dobre rady, ciekawe informacje :)
    Śliczne ciuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny post! Haha moge spać na brzuchu;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey beauty nice pictures, I love ur blog :) You really have a good taste and style. :) I am your new follower ,so check out my blog I hope you can follow back =) Regards from Bosnia ♥ http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Moim zdaniem mały biust to zaleta :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja ostatnio po noszeniu typowego 75b zmierzyłam się i wyszło 70c, ewentualnie 65d i wreszcie jest takiś kształ moich piersi! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto się zmierzyć i prawidłowo dobrać biustonosz:) ja na początku nosiłam 80B a jak się zmierzyłam okazało się, że mam 75C, jest różnica:)

      Usuń
  25. Dla mnie, bo mam naprawdę malutki :<

    OdpowiedzUsuń
  26. Pod poprzednią notką powstrzymałam się od napisania właśnie tego, że mnie to nie dotyczy i pozytywnie zaskoczyłaś mnie tą drugą częścią cyklu ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) bardzo mi miło:) właśnie taki miał być plan tego cyklu:)

      Usuń
  27. Według mnie nie ma potrzeby przejmować się małym biustem, przecież to nie jest najważniejsze. Ale jeśli komuś zależy to myślę, że właśnie dobry biustonosz (oczywiście niewypchany skarpetkami) jest najlepszym rozwiązaniem :)

    http://atoniics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak uważam:) ale są kobiety, które mają z tym problem i warto im trochę pomóc:)

      Usuń
  28. ja się muszę cofnąć do poprzedniego wpisu, ale fajnie, że spisałaś propozycja dla dziewczyn z małym biustem :-)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Post dla mnie :) W małym biuście nie ma nic złego, ale jednak wolałam czasy, gdy kupowałam miseczkę D :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo przydatny post dla każdej dziewczyny :) !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Post super dla dziewczyn z małym biustem, zaproponowałaś wiele ciekawych opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam mały biust, chociaż możne tylko w mojej opinii (B na C) ale zawsze wychodziłam z założenia że można odpowiednim stanikiem powiększyć a jak jest duży i ciężki a kobieta ma wąską takię to ciężej dobrać ubrania. Wiec cieszmy się z tego co mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny post! i ja się zaliczam do jego odbiorców :) białe bluzki, sukienki odcinane pod biustem - to praktycznie dominuje w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. O to też mi się przydało! Edukacyjnie i motywująco. Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To o mnie, to o mnie! Hehe :). Odniosę się do biustonoszy - fason fasonem, fiszbina fiszbiną, ale najważniejszy jest prawidłowy rozmiar. Niestety wiele kobiet nie ma pojęcia, co to prawidłowy rozmiar. Wiedza na ten temat często ogranicza się do 75 A, ewentualnie B lub C; aczkolwiek wiele kobiet z małym biustem sądzi, że C to już nie dla nich. O tym, że istnieje jeszcze na przykład D i E, również w ich zasięgu, nie wiedzą. To nie jest wina kobiet - większość tej winy leży w słabej edukacji (brafitterek wciąż za mało) i po stronie producentów masowo produkujących wyłącznie takie rozmiary.
    A najlepiej powiększa biust stanik dobrze dobrany. Sama się przekonałam, że miękki również, ale na pewno nie 75 B.
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurcze, uwielbiam Twój blog ! Za każdym razem, gdy czytam nowy post, jestem pod wrażeniem. Widać, że wkładasz w blogowanie dużo serca ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko da się dopasować jeśli wie się jak. a tutaj pięknie to pokazałaś :D

    OdpowiedzUsuń