j

j

niedziela, 23 listopada 2014

płaszcze plus size

Wybaczcie mi lekki poślizg w umieszczeniu nowego postu ale jakoś nie mogłam się zebrać do pisania. W poprzednim poście przedstawiłam was propozycje płaszczy jesiennych w tym chce w dalszym ciągu trzymać się tego tematu skupiając się na rozmiarach powyżej 40. 
Często na ulicach widzę panie w większych rozmiarach wciśnięte w za małe kurtki czy płaszcze. Na prawdę nie wygląda to dobrze. Jak w każdym ubraniu również w okryciach wierzchnich musimy czuć się swobodnie i nie mogą one nam krepować ruchów. Zdaje sobie sprawę, że ciężko naleźć ubranie w większych rozmiarach ale warto być wytrwałym. A o to kilka moich propozycji




Plus Size Winter Coat


33 komentarze:

  1. Niestety ciężko znaleźć coś dla pań o większych kształtach żeby wyglądało ładnie a nie jak dal starszej pani :) w sklepach internetowych jest tego więcej ale nie każdy z owych korzysta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się:) ja nie jestem w stanie korzystać z takich sklepów gdyż jestem bardzo nieproporcjonalna i wszystko muszę przymierzyć:)

      Usuń
  2. swietne propozycje!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/fur-vest.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, bardzo dobre propozycje! myślę, że teraz paniom XXL będzie łatwiej wybrać właściwy płaszczyk! :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczny post. Pokazałaś bardzo ładne zestawione płaszcze. I nie zwraca się uwagi na rozmiar a właśnie na fason :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobiety są piękne absolutnie w każdym rozmiarze:))
    Świetny post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarny krótki to zdecydowanie mój typ:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne kobiety i płaszcze. Szczególnie spodobał mi się biały z czarnymi guzikami

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne propozycje! ja poprosze ciemnobrązowy płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawe propozycje, podobają mi się w odcieniach czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ten w kolorze pudrowego różu jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nienawidzę patrzeć, jak kobiety wciskają się w za małe ubrania. Żeby tylko było modnie, modny krój, który czasem zupełnie nie pasuje do figury.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiam się, kiedy nasz przemysł odzieżowy dojrzy, że w tym kraju jest mnóstwo kobiet powyżej rozmiaru 42 i uświadomi sobie, że one też chcą dobrze wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że polski dojrzał do tego ale z racji cen polki ciągle kupują w zagranicznych sieciówkach, które szyją po kosztach.

      Usuń
  13. super propozycje! uważam, że sklepy powinny bardziej zadbać o kształtne kobiety i mieć więcej dla nich propozycji:) zapraszam do siebie:)
    www.mesmerize87.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super stylizacje, jest się w czym inspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne są! wspaniała inspiracja! szkoda, ze jestem patyczakiem :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Bradzo ładne ubrania, a gdzie można nabyć takie płaszcze?

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne ubrania, a gdzie można nabyć takie płaszcze?

    OdpowiedzUsuń