j

j

piątek, 28 listopada 2014

Propozycje na studniówkę i nie tylko

Przed nami sezon różnego rodzaju zabaw zaczynając od andrzejek przechodząc do sylwestra i kończąc na studniówce. Każda z tych okazji wymaga odpowiedniego stroju dla tego postanowiłam przeglądnąć co w tym roku mają do zaproponowania sklepy. Zaczęłam ten temat z wyprzedzeniem gdyż coraz wcześniej pytacie mnie o stroje studniówkowe i rzeczywiście pomału można się już rozglądać w sklepach za sukienkami na tę okazję więc od razu spieszę wam z pomocą.
Studniówka nie jest miejscem na zbyt duże dekolty i rozcięcia, przy najmniej ja tak pamiętam swoją dlatego w takiej stylizacji zamierzam przedstawić wam zestawy. Jeśli ktoś uważa inaczej to zapraszam do kolejnego postu z sukienkami sylwestrowymi one będą bardziej odważne.










Gruszka

Jak zwykle eksponujemy ładne ramiona, biust i oczywiście talię i jednocześnie zmniejszamy optycznie biodra i uda.  Aby uzyskać takie efekt należy zainwestować w sukienki odcinane w pasie, lekko rozszerzające się ku dołowi. Najlepiej aby miały one  ozdoby w górnej części. Polecam cekiny na taką uroczystość w połączeniu z czarnym dołem będą jak znalazł.





 


10 najlepszych sukienek na studniówkę z zalando.pl. Sukienki już od 169 zł!








Klepsydra

Jak zwykle klepsydra ma największy wybór fasonów. Polecam w przypadku tego typu figury sukienki bardziej dopasowane lub z baskijką. Wszystko zależy od tego w czym się czujecie najlepiej. 






SUKIENKI NA STUDNIÓWKĘ. Gdzie kupić taką sukienkę? GLAMKI.pl prezentują najmodniejsze sukienki na studniówkę!DŁUGIE SUKIENKI NA STUDNIÓWKĘ. Modne sukienki wieczorowe na bal maturalny 2013








Jabłko


Jabłko powinno zainwestować w sukienki na grubych ramiączkach tak aby biust był utrzymany mocno na miejscu. Ważne jest również aby sukienka była odcinana już pod biustem, dzięki temu uda wam się zamaskować brzuch i brak talii













Prostokąt

Sukienki mocno poszerzane i marszczone w pasie potrafią sprawić, że nawet prostokąt będzie miał talię więc warto zainwestować na tak wyjątkowy wieczór w taką sukienkę. Unikaj zbytnich zdobień w okolicach ramion, w zamian staraj się eksponować nogi lub wybierać sukienki w formie bombki









Oksana Mukha Cocktail Dresses 2013 Perfect for a Wedding Reception or Civil-0








Trójkąt

Główną rzeczą na która musi zwracać trójkąt to dekolty w serek, dzięki nim nie poszerzy on sobie ramion. Dobrym rozwiązaniem do takiego dekoltu dobrać dół z marszczeniami, które dodadzą trochę objętości biodrom.





 

65 komentarzy:

  1. wow swietne propozycje za moich czasow takich cudow nie bylo :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/11/choinka-z-batonikow-mars-i-m.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) no jak ja pamiętam też nie miałam aż takiego wyboru:)

      Usuń
  2. zawsze bardzo profesjonalnie przygotowujesz swoje posty, bardzo trawne sugestie :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) staram się zawsze wyszukać ciekawe propozycje:)

      Usuń
  3. Studniówka ... Kiedy to było ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha bardzo dawno temu przynajmniej u mnie:)

      Usuń
    2. To samo pomyślałam... :) ale propozycje nie tylko studniówkowe :) Karnawał zbliża się wielkimi krokami :)

      Usuń
  4. Znalazłaś prześliczne propozycję sukienek :) Ja na moją studniówkę miałam klasyczną sukienką i do tej pory jest modna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) ja też zainwestowałam w klasyczną sukienkę:)

      Usuń
  5. Świetne propozycje!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2014/11/149.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kreacje na bal. O zeby tak wejśc do sklepu i znalezc tak trafione fasony jak u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) haha oj też chciałabym znaleźć taki sklep:)

      Usuń
  7. piękne sukienki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie śliczne! Ostatnio rozmawiałam z dyrektorką jednej ze szkół i narzekała , że dziewczyny się bardzo postarzają na studiówkę, więc moim zdaniem trzeba pamiętać żeby nie przesadzić z makijażem i nie wybrać zbyt poważnej sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie bardzo dużo dziewczyn nie ma wyczucia co do wielkości dekoltów, długości sukienek czy makijażu. Mieszkam koło liceum i czasami jak patrzę na dziewczyny wychodzące ze szkoły to co niektóre wyglądają jakby były moimi rówieśnicami albo starsze ( takie zadbane trzydziestki)

      Usuń
  9. ja mialam studniowke tak dawno temu ze wtedy jeszcze sie nosilam sukienki do ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też pamiętam, że w tedy modne były długie suknie:)

      Usuń
  10. aj jest czym sie inspirować na sylwestra !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mimo, że mój czas studniówkowy był bardzo dawno, chętnie obejrzałam twoje podpowiedzi. Oj, jest teraz w czym wybierać i jest się czym kierować, żeby wyglądać świetnie. Kiedyś tego nie było, ale i tak jakoś dziewczyny sobie radziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zdecydowanie dzisiaj jest w czym wybierać:)

      Usuń
  12. O Matko, niektóre takie sukienki wynalazłaś, że aż się chce płakać, że takiej się nie ma:D!
    xoxo
    http://pandamone.blogspot.com/2014/11/blue-blood.html

    OdpowiedzUsuń
  13. O rany ale odlotowe kreacje:) U mnie była przymusowa biała bluza i czarna spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne sukienki :),aż znowu chciałoby się iśc na bal :)
    _________________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne propozycje :)
    http://byamelia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne sukienki! ja uwielbiam małe czarne połączone z odrobiną koronki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kilka bym chętnie zobaczyła w swojej szafie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podobają mi się suknie w kobaltowym kolorze...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedyś to miała być biała bluzka i grantowa spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing post! love it!

    http://alovelystyle.blogspot.co.uk/

    http://www.shopstyle.com/action/loadRetailerProductPage?id=465235738&pid=uid7441-25962271-17

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne propozycje! W tym roku mnie najbardziej do gustu przypadają wszystkie cekinowe i tiulowe kiecki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myślę w tym roku zainwestować w coś tiulowego na sylwestra:)

      Usuń
  22. świetnie. czerwona sukienka z topshopu najlepsza :D
    zapraszam do mnie www.marluxya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. aż załuję ze studniówkę mam juz za sobą ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja właśnie czekam na sukienkę na sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czemu ja już jestem dawno po studniówce... ale mam jeszcze sylwestra hehe i to nie jednego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zapraszam za tydzień, będą sylwestrowe propozycje:)

      Usuń
  26. cudny przegląd, napracowałaś się :) przypomniała mi się moja studniówka - ja jestem klepsydrą miałam czarną sukienkę górę z cekinów dół z satynki (dzisiaj nie do pomyślenia :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) zawsze staram się pokazać jak najwięcej propozycji:)

      Usuń
  27. Te sukienki dla klepsydry i gruszki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne sukienki wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Można do sylwetki dobrac wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne propozycje:)
    gdzie można dostać tą koronkową, zaprezentowaną na manekinie, przypisaną klepsydrze?
    Proszę o odp!!!!:)
    Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Niektóre nawet ładne, ale mimo wszystko cieszę się, że mam to za sobą. Szał studniówkowy nie jest dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. klepsydra jeśli o mnie chodzi chyba naj

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobre zestawienie, mi podoba się to, że niektóre z tych sukienek są na tyle uniwersalne, że mogą także być wykorzystane na mniej 'oficjalne' okazje.

    OdpowiedzUsuń