j

j

wtorek, 3 czerwca 2014

chowamy brzuchy na lato - jak zamaskować duży brzuch

Jednym tłuszcz lubi odkładać się na udach innym na brzuchu, również większość kobiet po ciąży ma problem właśnie z tą częścią ciała. Niestety dodatkowe centymetry w talii  są dużo gorsze od obfitych ud gdyż za oponką kryją się otłuszczone narządy wewnętrzne i to już jest poważne. Dlatego chciałam w pierwszej kolejności zwrócić wam uwagę aby mimo wszystko dbać o wygląd brzucha. Warto również zwrócić uwagę na swoich partnerów czy nie urósł im za bardzo mięsień piwny gdy to właśnie oni najczęściej chorują na otyłość brzuszną. Pamiętajcie, że obwód brzucha zdrowego człowieka nie powinien przekraczać  u mężczyzn 102 centymetry a u kobiet 88 centymetrów.  Zadbajcie więc o własne zdrowie, wystarczy zmienić nawyki żywieniowe i wprowadzić trochę ruchu do tygodniowego rozkładu zajęć. O to przykładowe ćwiczenia, które można wykonać w domu:












Brzuch  jest ciężkim zawodnikiem i nie łatwo poddaje się ćwiczeniom  co nie znaczy, że nie  można uzyskać zaplanowanych efektów. Do wytrwałych świat należy. Co jednak ubrać gdy oponka na brzuchu uparcie nie chce zniknąć lub po ciąży została wam fałda skóry i ni jak nie można się jej pozbyć? Tym bardziej jest to ciężki temat gdy zbliża się lato a wraz z nim stroje kąpielowe, plaże i modne w tym sezonie krótkie topy. Nie ma co się zamartwiać tylko skorzystać z dostępnych środków aby osiągnąć wymarzony cel, w tym przypadku zamaskowanie odstającego brzuch. Przygotowałam dla was kilka prostych wskazówek, które ułatwią wam dobór garderoby:













  1. Nie noś ciasnych i mocno dopasowanych bluzek i sukienek gdyż uwydatnią one wszystkie fałdki 
  2. Wybieraj matowe i jednokolorowe zestawy na górną część ciała, najlepiej w stonowanych kolorach
  3. Zdecyduj się na zwiewne lejące się tuniki bluzki i sukienki  nadadzą one figurze lekkości
  4. Noś tuniki odcinane pod biustem, najlepiej z dekoltem w literę V
  5. Pamiętaj, że pionowe pasy wyszczuplają
  6. Unikaj dużych wzorów
  7. Zaprzyjaźnij się z ubraniami oraz bielizną modelującą brzuch.
  8. Unikaj ubierania się warstwowego 
  9. Zrezygnuj z krótkich kurtek i marynarek
  10. Wybieraj sukienki i bluzki dopasowane w piersiach i ramionach











Idealnym rozwiązaniem dla osób borykających się z dużym brzuchem są zestawy tunika plus legginsy. Pamiętajcie jednak, żeby dekolt był w literę V. Świetnie sprawdzają się również na takiej figurze bluzki z krótszym przodem jak również kopertowe zakładki. Jeżeli Twój brzuch nie jest zbyt duży możesz pokusić się o tuniki z obniżonym pasem. Zawsze jednak przy wyborze pamiętaj aby to tunika była bardziej stonowana a dół kolorowy, eksponuj nogi. Latem oczywiście można zaszaleć z kolorem, unikaj tylko dużych wzorów.












Podobne zasady tyczą się sukienek czyli kopertowy dekolt lub w literę V odcinany pod pasem. (najlepiej styl empire) Letnie sukienki właśnie takie często są więc  nie będziecie miały problemu ze znalezieniem czegoś odpowiedniego dla siebie. Polecam długie sukienki odcinane pod biustem, które dodatkowo wyszczuplą Cię i dodadzą kilku cm wzrostu jeśli jesteś niska. Bardzo dobrze sprawdzają się również wszelkiego rodzaju marszczenia i zakładki na brzuchu. Mając zgrabne nogi pamiętajcie, że możecie poszaleć z  długością w końcu to lato.




  











Stroje kąpielowe umówiłam już w poprzednim pościel dla tych którzy nie czytali go zostawiam poniższy link i przypominam, że dla kobiet mający odstający brzuszek najlepiej sprawdzają się kostiumy jednoczęściowe.












Teraz pozostaje  tylko czekać na ładną pogodę i tego wam życzę, pozdrawiam i do następnego postu




Korzystałam z zdjęć z:
avanti24.pl
stylio.pl
polki.pl
emaluszki.pl
conisic.blogspot.com
stylistka.pl
tuniki.pl
euerin14.piner.pl
fulfigureplus.com
bloglovin.com
domoli.com
tuniki.pl
molton.pl
paolacollecion.pl
e-hexe.com.pl
domidi.pl
harelblog.pl
poradnik.kobieta.gazeta.pl
tuniki.pl
meggara.pinger.pl
superstyler.pl
sukienkiletnie.pl
modoszpieg.blogspot.com
snobka.pl
szafasizeplus.pl
szafunia.pl
sukienka.com.pl
fasiongirlshelpp.blogspot.com
zeberka.pl
osukienka.pl
modbis.pl
w-spodnicy.ofomini.pl
luxlux.pl
kobieta.wieszjak.polki.pl
stylistki.pl
alesukienki.pl
moda.org.pl
art.madam.pl
zszywka.pl
bonprix.pl
5top.pl
domodi.pl
allegro.pl

57 komentarzy:

  1. ja juz ćwiczę długi czas, niedługo się okaże się czy skutecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się że o wiele łatwiej zatuszować brzuszek niż biodra - szkoda że ja mam to drugie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez mi się tak wydaje, niestety też mam ten sam problem co Ty:)

      Usuń
  3. brzuchol wystajacy czy tez nie lubie miec luzno wokół niego bo tak wygodniej i ładniej

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam brzuszki :) boskie sukienki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne propozycje. Czasami też takie triki stosuję, mimo że nie mam brzucha jakoś tam dużego ;) Pozdrawiam:))

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane. Znam już te zasady i staram się stosować.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. super post! mam obsesję brzucha, więc na pewno skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny post ,brzusio cwicze juz od dawna :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/06/jumpsuite.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja tylko robie brzuszki zeby sobie troszke ten brzuch wyrzezbic, poki co nie mam wiekszych problemow :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wiecznie walczę ze swoim brzuchem i cały czas on wygrywa :P. Słyszałam, że w 90% na szczupły brzuch wpływa dieta, no ale jak tu odmówić sobie różnych słodkości... nie da się :P ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że nie tylko dieta, prawidłowe odżywianie plus ćwiczenia:) ja też z nim walczę bez skutecznie ale się nie poddaje:)

      Usuń
  11. ja kupiłam karnet na siłkę i pilnie ćwiczę:)

    OdpowiedzUsuń

  12. też nie mam większych problemów z brzuchem, ale post ciekawie napisany, informacje przydatne - super, pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi w takim razie:) zawsze się cieszę gdy komuś mogę pomóc:)

      Usuń
  13. A moje odchudzanie, a raczej brak efektów się wyjaśniło. Mam niedoczynność tarczycy i czekam na wizytę u endokrynologa. Jestem wściekła, po opiece 2 letniej u dietetyka, 5 x w tygodniu ćwiczeń sama musiałam do tego dochodzić...TSH miałam ciągle w normie, ale nikt nie pokusił się, żeby wgłębić się w badania...Chce mi się wyć, krzyczeć i czuję taką bezsilność...;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie martw się nie jestem jedyna. Niestety taką mamy służbę zdrowia. Polecam żebyś poczytała sobie o sposobach odżywiania przy problemach z tarczycą , pomogą Ci poczuć się lepiej i utrzymać wagę:) Na hormony nic nie poradzisz, musisz zaakceptować swoją chorobę i z nią nie walczyć:) Na początku zawsze jest złość i bezsilność, no bo dla czego ja? a ja to nie mam prawy schudnąć mimo takiego wysiłku? itp. Uszy do góry:) ważne wiesz co Ci jest i unormujesz swoje hormony a reszta pomału też się ułoży:)

      Usuń
  14. Baaaardzo przydatne rzeczy dla blogerki kulinarnej, oj bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no jak się próbuje co się upichciło to tak:d

      Usuń
  15. ja do ćwiczeń się przymierzam:D ale mam mocne postanowienie! :)))

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko zacząć ale jak się człowiek wkręci to trudno przestać:)

      Usuń
  16. Ja wykorzystuję też ćwiczenia z krzesłem;)

    Pozdrawiam serdecznie
    velvetbambi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo przydatne, zapisuję ćwiczenia, może w przyszłości się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ach tak miałam ćwiczyc, dobrze że mi przypomniałas;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesz się bo zawsze warto dbać o kondycję:)

      Usuń
  19. Lepiej ćwiczyć niz ukrywać ! Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne ćwiczonka, mam kilka wybranych i staram sie co drugi dzien cwiczyc...takze dziewczyki, zamiast ukrywac brzuszek 10 min dziennie przeznaczamy na cwiczonka i zakladamy wszystko co chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę zacząć ćwiczyć bo ciągle to odwlekam..
    pozdrawiam serdecznie, woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba zacząć ćwiczyć, wakacje już niedługo:)

      Usuń
  22. Dobre ćwiczenia, świetnym sposobem na plaski brzuch jest też pływanie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jestem za ćwiczeniami i dietą :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Haha ten obrazek też mam na kompie zapisany :D Ja swój brzuszek ćwiczę z Chodakowską i na basenie :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chwali się:) ruch to podstawa dobrego wyglądu:)

      Usuń
  25. Teoria teoriä a i tak liczy się końcowy efekt przed lustrem. Łamię czasami połowę tych zasad a efekt jest całkiem całkiem :) Ale takie porady są dobre, nie każdy potrafi trafnie ocenić co i jak mu służy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście:) każdy z nas ma inną figurę, ważne jest również dobrze się czuć w ubraniu:)

      Usuń
  26. Bardzo fajny post. Ja nigdy nie miałam brzucha, byłam zawsze płaska jak deska. Niestety po ciąży już nie jest tak prosto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zazwyczaj po ciąży jest problem z brzuchem:)

      Usuń
  27. dobre rady , ja co prawda brzucha nie mam ,ale ćwiczenia juz zapisałam na dysku :P bo ostatnio jestem uzalezniona od słodyczy , a uwielbiam krotkie bluzki i szorty ,wiec musze wrocic do formy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to trzeba popracować bo wakacje tuż tuż:)

      Usuń
  28. Ja na szczęście nie mam problemów z brzuchem :P .
    Zapraszam:
    mystersdaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. ja w tym roku żeby nie musieć chować brzucha, tak sie wzięłam ostro za siebie, że już go prawie nie ma:D jeszcze miesiąc i będzie idealnie :D ale propozycje świetne, zwłaszcza ćwiczenia. Jak się doda do tego kardio, to efekt murowany :)

    OdpowiedzUsuń