j

j

piątek, 11 lipca 2014

sukienki na wesele cz 2 sukienki dla mam pary młodej

Kto lepiej pomoże wybrać sukienkę ślubną? doradzi przy organizacji wesele? Kto pierwszy uroni łezkę z wzruszenia? Oczywiście, że mama. Zaraz po parze młodej ich rodzice są najważniejszymi gośćmi na przyjęciu weselnym. Sami więc wiedzie, że ważne jest aby obie mamy wyglądały stosowanie do okazji.  Niestety wybór kreacji dla kobiet między 40 a 50 rokiem życia jest trudny nad czym zawsze bardzo ubolewam. Nie wiem dla czego często w sklepach mamy do czynienia z ubraniami dla nastolatek, trochę bardziej eleganckie modele przeznaczone są dla 30+. Potem według projektantów kobieta chyba zapada w letarg i budzi się jako 60 letnia kobieta i w sumie nie ma chyba prawa ubrać nic innego niż  tzw. "babcine" bezkształtne ubrania. Mimo takiej sytuacji zawsze warto szukać z uporem odpowiedniej stylizacji, zwłaszcza na wesele. W końcu taka okazja trafia nie raz w życiu więc niech wszystkie mamy postarają się również wyglądać pięknie w tym dniu. Ja jestem bardzo dumna z mojej mamy, wyglądała ślicznie na przyjęciu, mam nadzieje, że wy również macie takie wspomnienia.
Zawsze wybór sukienki nie jest łatwy dlatego aby pomóc podjąć decyzje zaprezentuje wam kilka stylizacji, które udało mi się wyszukać w internecie. Mam nadzieje, że pomogą one wam  dokonać właściwego  wyboru. 














GRUSZKA











KLEPSYDRA










JABŁKO
















PROSTOKĄT









26 komentarzy:

  1. Pamiętam, że jeszcze kilka lat temu idąc na wesele można było obserwować wszystkie ciotki, mamy i babcie w jednakowych, bezkształtnych sukienkach-workach, na szczęście rośnie świadomość wśród kobiet i taki obrazek jest coraz rzadszy. Na szczęście!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się "Na szczęście to już się zmienia" strasznie nie lubię kobiet w takich workowatych ubraniach

      Usuń
  2. Świetne propozycje. Na pewno coś podpatrzę

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne sukienki ,na pewno sie zainspiruje ,mam wesele w sierpniu :)
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/07/kombinezon.html

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podobają mi się te długie i wąskie :) wydłużają i wysmuklają ciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez lubię długie:) zależy od figury i wzrostu:)

      Usuń
  5. widac ze wladasz sporo pracy w takie posty !

    OdpowiedzUsuń

  6. zwracasz uwagę na ważne aspekty - bardzo przydatny post - serdeczności :):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udało Ci się znaleźć naprawdę fajne propozycje - są szykowne, eleganckie, ale nie babcine.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne są, ale jak dla mnie każda kobieta pięknie wyglądałaby w rozłożystej sukience :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) Wszyscy zależy od figury i fasonu:)

      Usuń
  9. Ta pomarańczowa sukienka z Mango jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Większość z tych sukienek sama chciałabym widzieć w mojej szafie. A nie przekroczyłam jeszcze trzydziestki...

    http://visantpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym nie które widziała w swojej szafie:)

      Usuń
  11. Macie wszystkie rację. Jak sie ma wymiary i wzrost modelki to najlepiej wygląda się bez sukienki. Ale jak wymiary się powiększą / te wszystkie oprócz wzrostu/ to koniecznie trzeba szukać cokolwiek ,aby nie straszyć ludzi. pa dobranoc

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam 55 lat. Wesele w sierpniu. 160/68. No cóż ... I co miałabym wybrać? Ramion nie godzi się już odsłaniać. Brzuszek choćby nie wiem jakie majtusie ściągające ... i gleba.
    Poza tym fajnie się umieszcza zdjęcia , na których kreacje są na młodych ZGRABNYCH ciałach. Prosiłabym sobie znaleźć stronę, gdzie sukienki/garsonki czy inne zestawy FAKTYCZNIE są na moich rówieśnicach i to nie o kształtach i rozmiarach modelek. O, 44,46,48 - to jest sztuka dobrać ubranie żeby w dodatku nie ośmieszyć się. Bo o to jest szalenie szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma pani racje , trudno znaleźć stronę na której będą pokazane modelki o jakich pani mówi. Dzisiaj sprzedaje się tylko to co ładne, najlepiej zapakowane w śliczne pudełko. Staram się wyszukiwać na moim blogu zdjęcia które są jak najdalej od ogólnie przyjętego "ideału" niestety nie jestem w stanie przeskoczyć bazy zdjęć w internecie. Zgadzam się, że dobranie ubrań w większych rozmiarach jest nie lada wyzwaniem dla tego właśnie stworzyłam tę stronę aby pomóc takim osobom. Według mnie ubrania te które zaprezentowałam jeśli będą dobrane zgodnie z kształtem pani ciała powinny wyglądać dobrze nawet jeśli nie ma pani modelki.

      Usuń
  13. w jaki sposob nabyc garsonke bialo-czarna z kapeluszem z grupy gruszka?

    OdpowiedzUsuń
  14. interesuje mnie komplet biało-czarny z kapeluszem z grupy gruszka. gdzie mogę go kupić lub znależć?

    OdpowiedzUsuń
  15. interesuje mnie komplet czarno -biały z kapeluszem,gdzie mogę go kupic lub gdzie go szukać?

    OdpowiedzUsuń
  16. google wyszukiwanie obrazem- polecam:)

    OdpowiedzUsuń