j

j

sobota, 19 lipca 2014

Sukienki na wesele cz 3 sukienki XL i XXL

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie pokazała wam kilka propozycji sukienek ślubnych w większych rozmiarach. W końcu każdy ma prawo wyglądać ładnie nie zależnie od rozmiaru. Powtarzam to cały czas i będę w dalszym ciągu. Jeżeli dobrze czujesz się w swoim ciebie, inni też to zobaczą.








Gruszka

Nie daj się "wrzucić" w wielkie workowate ubrania. Zrezygnuj z nich na rzecz sukienek podkreślający wąskie ramiona i talię. Jeżeli  jeszcze dodatkowo sukienka będzie miała luźny gładki dół możesz sobie odjąć optycznie kilka kilogramów. Zobaczysz, że tak nie wiele potrzeba aby poczuć się kobieco i pięknie.












Klepsydra

Możesz sobie pozwolić na dopasowane kreacje gdyż masz bardzo proporcjonalne ciało. Pamiętaj tylko, że dopasowane nie oznacza obcisłe. Postaw na suknie z ciemnymi wstawkami po bokach, dzięki nim będziesz się wydawać szczuplejsza.






 










Jabłko

Luźne sukienki w stylu empire to rozwiązanie idealne dla jabłek. Podkreśl swój ładnych biust i nie zapomnij o nogach. Asymetryczne sukienki z krótszym przodem mogą okazać się bardzo ciekawym rozwiązaniem dla Ciebie. Unikaj kreacji na cienkich ramiączkach i oraz gorsetów.












58 komentarzy:

  1. Fajny post:)
    Niektóre z prezentowanych sukienek prześliczne:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne propozycje!! Bardo ciekawie to pokazalas!! U mnie tez w ostatnim poscie jest o sukni na slub corki. Pozdrawiam Cie serdecznie i zycze milego weekendu:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele ciakwych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dużo na prawdę ciekawych propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Racja, kazdy ma prawo, aby czuc sie we wlasnym ciele dobrze i wygladac dobrze :). Grunt to wlasciwy dobor kreacji do figury, a Twoj post jest naprawde przydatny :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko, jak zwykle piękne sukienki. Świetne są Twoje propozycje. Można tak oglądać, oglądać... Chętnie wybrałabym coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń

  7. ciekawy post, najważniejsza jest akceptacja swojego ciała, później idzie już z górki - naprawdę do każdej figury można dopasować olśniewającą kreację - pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Poklikasz u mnie w linki Sheinside? To dla mnie ważne! ♥
    +Obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że pomyślałaś również o większych rozmiarach. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny wpis, na pewno mi się przyda przy szukaniu sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie to zobrazowałaś :) Wiele ślicznych sukienek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kremowa z kokardką- chciałabym ją mieć w szafie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się! Większe rozmiary to coś dla mnie, a tu na pewno bym coś wybrała. Żałuję, że od razu nie mogę czegoś tu sobie kupić. ;) Ta różowa z dodatkiem bieli, koronkowym dołem i różą z boku jest jak dla mnie olśniewająca. Ach ja ją chce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś pomyślę o sklepie internetowym:)

      Usuń
  14. ta bordowa dla gruszki super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać. Mnóstwo propozycji...

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałaś na myśli sukienki ślubne dla Pani Młodej na ślub cywilny czy po prostu sukienki ślubne dla gości?
    Po prostu zdziwiło mnie, że nie ma tu nic w bieli, która od razu przychodzi na myśl, gdy się mówi o ślubnych sukienkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze czytając tekst post jest od razu wiadome co jest jego tematyką. Do drugie jest różnica w nazewnictwie "sukienka na wesele" a "suknia ślubna", drugą nazwę stosuje się nie zależnie od długości i fasonu sukni a link to takich sukien znajduje się po prawej stronie bloga. Następnym razem mimo wszystko będę bardziej precyzyjna:)

      Usuń
  17. Świetne te propozycje. Może zainspiruje osoby w większych rozmiarach, bo często wydaje im się, że są w sytuacji beznadziejnej przed każdą imprezą. A tutaj tyle możliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Właśnie w ten sposób staram się pokazać, że takie osoby też mają wybór:)

      Usuń
  18. kolejny fajny post z cyklu "ubierz się jak należy", bardzo mi się podoba. I choć ja na wesela rzadko kiedy chodzę w sukienkach, to jakieś ogólne pojęcie dzięki Tobie już będę miała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha pomyślę nad zatytułowaniem tak kolejnego postu:) Cieszę się, że moje posty okazały się przydatne:)

      Usuń
  19. Też uważam, że trzeba podkreślić taką figurę a nie zakryć ją i jeszcze bardziej poszerzyć. Kiedy pracowałam w Monnarii, miałam nie lada wyzwanie żeby przekonać klientki, że muszą zastosować odwrotny myk, wszystkie chciały się schować a nie ubrać. Przecież moda nie polega na tym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Tylko osobom w większych rozmiarach strasznie trudno to wytłumaczyć.

      Usuń
  20. Świetne propozycje...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  21. super post :) niektóre sukienki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wszystkie są piękne, jest tylko jedno ale.... GDZIE TO KUPIĆ!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) najczęściej w sklepach z sukniami wieczorowymi:)

      Usuń
  23. witam...zycie przewróciło mi sie do góry nogami...zapowiada sie na to ze gdzies za pól roku ponownie wyjde za mąż..slub cywilny...i mój dylemat,w czym? mam 40 lat,ponoc wygladam na kilka mniej,ale problem to moja figura..a własciwie upasiona figura...jestem chyba klepsydrą,ale w rozmiarze 48-50..da sie cos z tym zrobic? nie lubie falbanek,rozkloszowanych spódnic(oczywiscie na sobie nie lubie).zaczynam powoli myslec i sie stresowac...pomocy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że falbanki i rozkloszowane sukienki nie będą dobrym rozwiązaniem, polecam raczej proste spódnice czy ołówkowe. Poszukaj inspiracji w innych postach:)

      Usuń
  24. Mam 74 lata wiem że to głupio ale we wrześniu mam wesele mojej wnuczki chciałabym jakoś wyglądać. Jestem z tych co to tyją na potęgę. (xxxx)a do tego mam popuchnięte nogi i chciałabym je ukryć. Może coś mi poradzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zależy od tego gdzie dokładnie tyjesz, w senie w którym obszarze ciała, czy jest to brzuch czy bardziej uda i pupa. Zważając dodatkowo na twój wiek i problemy z nogami ( znam trochę ten problem) wybrałabym sukienki długie ( jeżeli jesteś niska to do połowy łydek) które mają bardziej zabudowany dekolt rękawki i są odcinane pod biustem. Myślę, że w takiej sukience będziesz czuć się komfortowo i ładnie. Polecam wybranie odważnych jaskrawych lub ciemnych kolorów ( nie polecam pasteli) aby podkreślić urodę.

      Usuń
  25. Czesc chcialabym dowiedziec sie o sukience w dziele Klepsydra chodzi mi konkretnie o granatowa co ma na dole korake i bialy pas gdzie mozna taka dostac bo jestem zainteresowana pozdrawim L:)

    OdpowiedzUsuń