j

j

sobota, 30 sierpnia 2014

Wakacje

Wakacje dobiegają końca a ja właśnie porządkuje zdjęcia. Postanowiłam jeszcze utrzymać ten ciepły klimat na blogu i nie zaczynać jeszcze tematów związanych z kolekcją jesienną. Jakoś szkoda mi tracić urok lata, zawsze jest mi go mało i chciałabym aby trwał dłużej. W tym roku wybraliśmy sobie za cel mały bałkański kraj, Czarnogórę. Jestem zadowolona z tego wyboru, ludzie są tam bardzo serdeczni, bardziej bezpośredni jak Polacy ale nie tak nachalni i głośni jak włosi. Jeśli ktoś lubi połączenie gór i morza ten kraj spełni oczekiwania.  Jest tam wiele pięknych miejsc do zwiedzania i nie są one przeludnione. Ceny są zbliżone do polskich a jedzenie zdecydowanie mniej przetworzone. Jakoż kraj jest bardzo mały można spokojnie zwiedzić go w wzdłuż i w szerz, zaczynając od plaż a kończąc na wysokich szczytach gór. Polecam wam na przyszły rok jeśli lubicie takie klimaty. Oczywiście jest to kolejny post na którym możecie zobaczyć moje letnie stylizacje. Tym razem postawiłam na maksymalnie przewiewne ubrania (w takim upale raczej nie ma co męczyć się w czymś innym). Mam nadzieje, że wy również spędziliście miło letni czas.  





























13 komentarzy:

  1. Oooo, u Ciebie lato w pełni, suuuper, bo do jesieni mi nie śpieszno:))
    Fajne miejsce, świetne zdjęcia, Ty wyglądasz fantastycznie, lato trwaj:)))!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, latem musi być luz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że lato odchodzi. Szkoda. Ale do jesieni trochę poczekajmy. Dobrze, że pokazałaś jeszcze wspominki z lata. Widzę, że Tobie też żal tych mijających chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne, klimatyczne miejsca :)

    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsce i piękne zdjęcia ;-). No i widzę;że i Ty przekonałaś się do haremek-i bardzo dobrze bo wyglądasz w nich obłędnie ;-).

    OdpowiedzUsuń
  6. ale zawiało wakacjami, fajne zdjęcia!
    i te kalmary, obłędne, ale mi przypomniałaś ich smak, ja w tym roku zajadałam sie nimi w Chorwacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie klimatyczne, wąskie uliczki jak na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsce ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  9. O, jak cudownie wakacyjnie... i jakie urocze widoki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaa nie mogę patrzeć na te krokodylki!!!!! Why??? Nie było innych butów? :p
    Choć przyznam, że kolorystycznie jest bombowo :)))

    Świetne fotki, słyszałam o tym kraju, ale nie wiedziałam, że jest tak urokliwy. Połączenie gór i morza przypomina mi trochę Gran Canarię.
    Dzięki za tą małą wirtualną wycieczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. I dobry pomysł z wybraniem się na wakacje w miejsce, gdzie nie ma zatrzęsienia turystów !

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne to zdjęcie pod drzewem z fuksjowymi kwiatami :) mmm widzę jakąs kałamarnicę, uwielbiam takie morskie świństwa :P

    OdpowiedzUsuń
  13. p.s. ja muszę być na wakacjach tam gdzie dużo ludzi, inaczej nie czuję sezonu urlopowego :P

    OdpowiedzUsuń